Topic: Bytting

Hei og velkommen til nykommere.

Håper dere er flittige og legger inn kort i full fart. Jeg har lagt inn alle kort (Jepp. det tok tid), men det er virkelig enkelt å ha oversikt nå. Å bygge deck tar kort tid og en unngår å bytte til seg kort man har fra før.

Legg inn kort, skaff dere Android telefon. Last ned programmet Magic Tracker og legg inn samling og wishlist.

---------------------------------------------------------------
D@GrK, the Scalpelexis

Re: Bytting

Jeg er på søken etter 1 stk death baron. Om noen har en tilgjengelig til bytting, og finner noe av interesse i min tradelist, så gi lyd.

Re: Bytting

Gratulerer Martin ! Den første nye som skriver noe her.

I den anledning vil jeg også si at jeg har Death Baron og har foreslått et bytte til deg. Legger du ut kort du ønsker i wishlist, vil du også lettere få forslag hvis andre har en i sin tradelist. Da får du forslag til folk som du kan bytte med.

Dette er en av grunnene til at jeg gjerne vil ha mange fra Trondheim inne her. Legger dere inn kort, lager tradelist (Ting du bytter bort) og wish list (Ting du gjerne vil ha), så kan man slippe å drasse rundt med store permer. Da kan vi avtale bytter, ta med kortene det gjelder og gjøre bytter på f.eks fredager.

I tillegg slipper man å spekulere i om byttet er bra eller ikke. Man får se pris på kort og kan bedre avgjøre om man vil bytte eller ikke. Eliminerer korthaier, men en må selvsagt vurdere i forhold til om det er et kort man trenger og gjerne bytter bort litt mer for da smile

---------------------------------------------------------------
D@GrK, the Scalpelexis