Marvel's Spider Man
releases on September 26, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer

Marvel's Spider Man
releases on September 26, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer
7 total results       Page 1 of 1
You must login or register to post a new reply
Posts [ 1 to 7 ]
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: Aug 2014
Posts: 41
Am o intrebare care poate parea debila, dar nu pot sa ma lamuresc: daca joc un efect care spune »untap target permanent then untap target permanent«, pot sa untapez un land, in mijlocul rezolvari sa tapez landul pentru mana (ca este on mana ability), si sa-l detapez? Sau nu-i voie sa folosesti mana abilities in mijlocul unui efect?
Trade score 4 (100%)
Members
Registered: Jun 2011
Posts: 26
Daca efectul nu spune "... then untap [u]another[/u] target permanent.", atunci ar trebui sa poti face asta. Mana abilities don't use the stack.
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: Oct 2009
Posts: 588
Obscurus wrote:Daca efectul nu spune "... then untap [u]another[/u] target permanent.", atunci ar trebui sa poti face asta. Mana abilities don't use the stack.

Faptul ca "mana abilities don't use the stack" inseamna ca nu poti sa raspunzi la tap-area unui land, iniante ca acel mana sa se adauge in mana pool. In general nu poti sa faci nimic in timpul unui efect. Deci nu, nu poti sa faci asta.
Trade score 4 (100%)
Members
Registered: Jun 2011
Posts: 26
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: Aug 2014
Posts: 41
Ok, multumesc! Am avut si ocazia sa-l intreb be Judge-ul L1 de la Gameflux ;)
Trade score 42 (100%)
Members
Registered: May 2010
Posts: 740
23-Aug-2014 19:25 (Last edited: 23-Aug-2014 19:26)
6
Hey, Matei.
M-am uitat in CRB pentru ce am discutat azi ca si mie mi-era neclara faza si uite raspunsul:
605.3a A player may activate an activated mana ability whenever he or she has priority, whenever he or she is casting a spell or activating an ability that requires a mana payment, or whenever a rule or effect asks for a mana payment, even if it’s in the middle of casting or resolving a spell or activating or resolving an ability.
So, basically, nu poti in mijlocul rezolvarii unei vraji, decat daca trebuie sa platesti ceva.
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: Aug 2014
Posts: 41
Posts [ 1 to 7 ]
7 total results       Page 1 of 1
You must login or register to post a new reply