Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

m0nstersnatch wrote:

..intrebare legata de Faith's Shield si carti cu flashback, de ex Ray of Revelation sau Ancient Grudge: eu controlez artefactul sau enchantmentul preferat pe care oponentul meu incearca (indiferent cand) sa il distruga cu una din cartile cu flashback amintite iar in raspuns folosesc Faith's Shield pentru a incerca sa protejez obiectul pretios. cartea cu flashback este deja in cimitir pentru ca oponentul meu sa o foloseasca din nou in raspuns la Faith's Shield de pe stack ?

daca oponetul are deja una in cimitir atuncea da, altfel nu pentru ca cartea lui nu este in cimitir ci pe stack.

http://pwp.wizards.com/3213642207/Scorecards/Landscape.png

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

Intra la oponent un Vorapede pe masa. Eu il copiez cu un Phantasmal Image. El in tura lui ataca, eu blochez cu Phantasmal Image. Amandoi mor, dar amandoi au Undying, cum se rezolva?
Amandoi intra in graveyard si la mine ce primeste undying, Phantasmal Image sau Vorapede? La mine cine se intoarce pe battlefield?

http://pwp.wizards.com/8213665314/Scorecards/Landscape.png

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

lvalics wrote:

Intra la oponent un Vorapede pe masa. Eu il copiez cu un Phantasmal Image. El in tura lui ataca, eu blochez cu Phantasmal Image. Amandoi mor, dar amandoi au Undying, cum se rezolva?
Amandoi intra in graveyard si la mine ce primeste undying, Phantasmal Image sau Vorapede? La mine cine se intoarce pe battlefield?

Phantasmal Image fiind o copie, are si abilitatea de Undying. Cand se intoarce pe battlefield insa, este un Phantasmal "fresh", deci poate sa copieze o alta creatura, sau daca nu are ce copia, intra pe battlefield ca un illusion 0/0, dar counterul pe care primeste de la undying il va tine in viata. Dar sa vedem ce zice Scorpse smile

Last edited by fistyke (2012-02-22 06:38:07)

http://pwp.wizards.com/8213665292/Scorecards/Landscape.png

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

q.

joc Wurmcoil Engine adversarul da Mana Leak si eu in raspuns dau Autumn's Veil

Wurmcoil intra nu? m.am certat cu unu aseara pe cockatrice pe treaba asta

q2. nu am mai patit asta dar sunt curios

joc Wurmcoil Engine adversarul da Doom Blade si eu in raspuns dau Autumn's Veil

asa se poate? sau nu

Last edited by dunkelgraf (2012-02-22 07:30:49)

http://pwp.wizards.com/6300245743/Scorecards/Landscape.png

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

dunkelgraf wrote:

q.

joc Wurmcoil Engine adversarul da Mana Leak si eu in raspuns dau Autumn's Veil

Wurmcoil intra nu? m.am certat cu unu aseara pe cockatrice pe treaba asta

q2. nu am mai patit asta dar sunt curios

joc Wurmcoil Engine adversarul da Doom Blade si eu in raspuns dau Autumn's Veil

asa se poate? sau nu

Da, ambele se pot, si dupa ce se rezolva Autumn's Veil, In primul caz Leak-ul se rezolva, dar Wurmcoil-ul nu se contreaza, iar Doom blade-ul se contreaza, pentru ca pierde targetul. Diferenta: Autumn's Veil zice ca spellurile tale (nicely phrased, I know) nu se pot contra, nu ca nu se pot targeta, iar creaturile tale nu se pot targeta => Leak-ul se rezolva facand nimic, Doom-ul se contreaza.

Last edited by fistyke (2012-02-22 07:48:56)

http://pwp.wizards.com/8213665292/Scorecards/Landscape.png

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

fistyke wrote:
lvalics wrote:

Intra la oponent un Vorapede pe masa. Eu il copiez cu un Phantasmal Image. El in tura lui ataca, eu blochez cu Phantasmal Image. Amandoi mor, dar amandoi au Undying, cum se rezolva?
Amandoi intra in graveyard si la mine ce primeste undying, Phantasmal Image sau Vorapede? La mine cine se intoarce pe battlefield?

Phantasmal Image fiind o copie, are si abilitatea de Undying. Cand se intoarce pe battlefield insa, este un Phantasmal "fresh", deci poate sa copieze o alta creatura, sau daca nu are ce copia, intra pe battlefield ca un illusion 0/0, dar counterul pe care primeste de la undying il va tine in viata. Dar sa vedem ce zice Scorpse smile

Deci....
Phantasmal care copiaza ceva cu undying se va intoarce pe battlefield datorita abilitatii.
Acum vor exista 2 modificatoare de cum intra cartea in play:
1. contorul de +1/+1 din undying
2. si abilitatea de copiere a imaginii.

Astfel phantasmalu va intra pe battle field ca o copie de orice creatura deja existenta. plus un contor de +1/+1.


In cazul tau, daca tu ai blocat, nu esti jucatorul activ, si abilitatile de undying se pun in ordine pe stack : ,mai intai jucatoru activ (atackerul) apoi tu. Se rezolva abilitatea ta, Phantasmalu se intoarce.... Daca nu mai sunt creaturi pe battlefield , phantasmalu se intoarce ca o iluzie 1/1.

Diverse thoughts. MTG and anything that crosses my mind. http://blog.scorpse.com
DCI MTG Level 2 Judge

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

Am o mica nelamurire:
daca pe un Goblin Fireslinger se pune un Lightning Prowess, goblinul va da 2 dmg?

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

Cloudman wrote:

Am o mica nelamurire:
daca pe un Goblin Fireslinger se pune un Lightning Prowess, goblinul va da 2 dmg?

never! goblinul are doua abilitati diferite iar costul fiecareia este sa il tapezi. nu poti tapa 1 data pt doua efecte diferite.

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

tocmai ma gandeam la chestia asta, si nu stiu daca merge sau nu. sa zicem ca ai un Talrand, Sky Summoner pe masa. atat. daca ai casta Cackling Counterpart esti obligat sa dai target inainte sa se rezolve? ca ma gandeam daca merge chestia asta: castez Cackling Counterpart, Talrand, Sky Summoner imi pune un Drake pentru ca am castat o instanta, pe care il copiez cu Cackling Counterpart-ul. am i making sense here? does this work while Cackling Counterpart is on the stack and stuff?

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

nightride wrote:

tocmai ma gandeam la chestia asta, si nu stiu daca merge sau nu. sa zicem ca ai un Talrand, Sky Summoner pe masa. atat. daca ai casta Cackling Counterpart esti obligat sa dai target inainte sa se rezolve? ca ma gandeam daca merge chestia asta: castez Cackling Counterpart, Talrand, Sky Summoner imi pune un Drake pentru ca am castat o instanta, pe care il copiez cu Cackling Counterpart-ul. am i making sense here? does this work while Cackling Counterpart is on the stack and stuff?

Nu. target-ul unui spell sau a unei abilitati se alege cand spell-ul sau abilitatea se duce pe stack, deci cand castezi Cackling Counterpart, trebuie sa alegi tinta. Practic stackul va arata asa, top to bottom:

tarland's drake ability, Cackling Counterpart targeting something smile

Daca faci scenariul de mai sus (sa zicem numai talrand e pe masa), vei ramane cu un Drake, Counterpart-ul punand o copie la talrand, si amandoi se duc in grave (evident tokenul se distruge)

Last edited by fistyke (2012-10-10 08:48:35)

http://pwp.wizards.com/8213665292/Scorecards/Landscape.png

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

Scorpse wrote:
fistyke wrote:
lvalics wrote:

Intra la oponent un Vorapede pe masa. Eu il copiez cu un Phantasmal Image. El in tura lui ataca, eu blochez cu Phantasmal Image. Amandoi mor, dar amandoi au Undying, cum se rezolva?
Amandoi intra in graveyard si la mine ce primeste undying, Phantasmal Image sau Vorapede? La mine cine se intoarce pe battlefield?

Phantasmal Image fiind o copie, are si abilitatea de Undying. Cand se intoarce pe battlefield insa, este un Phantasmal "fresh", deci poate sa copieze o alta creatura, sau daca nu are ce copia, intra pe battlefield ca un illusion 0/0, dar counterul pe care primeste de la undying il va tine in viata. Dar sa vedem ce zice Scorpse smile

Deci....
Phantasmal care copiaza ceva cu undying se va intoarce pe battlefield datorita abilitatii.
Acum vor exista 2 modificatoare de cum intra cartea in play:
1. contorul de +1/+1 din undying
2. si abilitatea de copiere a imaginii.

Astfel phantasmalu va intra pe battle field ca o copie de orice creatura deja existenta. plus un contor de +1/+1.


In cazul tau, daca tu ai blocat, nu esti jucatorul activ, si abilitatile de undying se pun in ordine pe stack : ,mai intai jucatoru activ (atackerul) apoi tu. Se rezolva abilitatea ta, Phantasmalu se intoarce.... Daca nu mai sunt creaturi pe battlefield , phantasmalu se intoarce ca o iluzie 1/1.


Aici nu ar muri amandoua de doua ori, dat fiind ca sunt legendare?

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

TehAuthor wrote:
Scorpse wrote:
fistyke wrote:

Phantasmal Image fiind o copie, are si abilitatea de Undying. Cand se intoarce pe battlefield insa, este un Phantasmal "fresh", deci poate sa copieze o alta creatura, sau daca nu are ce copia, intra pe battlefield ca un illusion 0/0, dar counterul pe care primeste de la undying il va tine in viata. Dar sa vedem ce zice Scorpse smile

Deci....
Phantasmal care copiaza ceva cu undying se va intoarce pe battlefield datorita abilitatii.
Acum vor exista 2 modificatoare de cum intra cartea in play:
1. contorul de +1/+1 din undying
2. si abilitatea de copiere a imaginii.

Astfel phantasmalu va intra pe battle field ca o copie de orice creatura deja existenta. plus un contor de +1/+1.


In cazul tau, daca tu ai blocat, nu esti jucatorul activ, si abilitatile de undying se pun in ordine pe stack : ,mai intai jucatoru activ (atackerul) apoi tu. Se rezolva abilitatea ta, Phantasmalu se intoarce.... Daca nu mai sunt creaturi pe battlefield , phantasmalu se intoarce ca o iluzie 1/1.


Aici nu ar muri amandoua de doua ori, dat fiind ca sunt legendare?

Sunt mitice, nu legendare, doar cartile care au supertype-ul Legendary sunt legendare (scrie pe carte legendary)

http://pwp.wizards.com/8213665292/Scorecards/Landscape.png

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

TehAuthor wrote:
Scorpse wrote:
fistyke wrote:

Phantasmal Image fiind o copie, are si abilitatea de Undying. Cand se intoarce pe battlefield insa, este un Phantasmal "fresh", deci poate sa copieze o alta creatura, sau daca nu are ce copia, intra pe battlefield ca un illusion 0/0, dar counterul pe care primeste de la undying il va tine in viata. Dar sa vedem ce zice Scorpse smile

Deci....
Phantasmal care copiaza ceva cu undying se va intoarce pe battlefield datorita abilitatii.
Acum vor exista 2 modificatoare de cum intra cartea in play:
1. contorul de +1/+1 din undying
2. si abilitatea de copiere a imaginii.

Astfel phantasmalu va intra pe battle field ca o copie de orice creatura deja existenta. plus un contor de +1/+1.


In cazul tau, daca tu ai blocat, nu esti jucatorul activ, si abilitatile de undying se pun in ordine pe stack : ,mai intai jucatoru activ (atackerul) apoi tu. Se rezolva abilitatea ta, Phantasmalu se intoarce.... Daca nu mai sunt creaturi pe battlefield , phantasmalu se intoarce ca o iluzie 1/1.


Aici nu ar muri amandoua de doua ori, dat fiind ca sunt legendare?


Vorapede nu este legendara. regula respectiva cu legendarele se aplica doar cartilor unde este specificat "Legendary" in numele creaturii

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

adriann wrote:
TehAuthor wrote:
Scorpse wrote:

Deci....
Phantasmal care copiaza ceva cu undying se va intoarce pe battlefield datorita abilitatii.
Acum vor exista 2 modificatoare de cum intra cartea in play:
1. contorul de +1/+1 din undying
2. si abilitatea de copiere a imaginii.

Astfel phantasmalu va intra pe battle field ca o copie de orice creatura deja existenta. plus un contor de +1/+1.


In cazul tau, daca tu ai blocat, nu esti jucatorul activ, si abilitatile de undying se pun in ordine pe stack : ,mai intai jucatoru activ (atackerul) apoi tu. Se rezolva abilitatea ta, Phantasmalu se intoarce.... Daca nu mai sunt creaturi pe battlefield , phantasmalu se intoarce ca o iluzie 1/1.


Aici nu ar muri amandoua de doua ori, dat fiind ca sunt legendare?


Vorapede nu este legendara. regula respectiva cu legendarele se aplica doar cartilor unde este specificat "Legendary" in numele creaturii

I is moron, confund legendara cu mitica, oh well

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

Daca ai un Corpsejack Menace in battlefield si dai un Giant Growth tinta primeste 6/6 untill the end of turn?

Daca da ar fi insane un Giant Growth + Chorus of Might turn 5 cu 3 creaturi pe masa big_smile

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

TehAuthor wrote:

Daca ai un Corpsejack Menace in battlefield si dai un Giant Growth tinta primeste 6/6 untill the end of turn?

Daca da ar fi insane un Giant Growth + Chorus of Might turn 5 cu 3 creaturi pe masa big_smile

pui counterele toate pe Corpsejack Menace si ajunge sa devina 16/16 cu trample. ataci cu tot ce ai si ai incheiat meciul...as zice ca e mai tare decat combinatia aia cu smiterul...

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

giant growth nu pune countere de +1/+1. atentie la text.

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

atunci merge intr-un exalted deck? iti faci gb exalted si e gata rapid

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

TehAuthor wrote:

atunci merge intr-un exalted deck? iti faci gb exalted si e gata rapid

Nici Exalted nu pune countere. Cum a zis si Adi, atentie la wording: Exalted si giant growth zice gets +1/+1 respectiv +3/+3, nu zice put a +1/+1 counter. Numai daca scrie explicit pe carte, atunci se pun countere pe un permanent (Common Bond).

Last edited by fistyke (2012-11-19 15:37:36)

http://pwp.wizards.com/8213665292/Scorecards/Landscape.png

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

adriann wrote:
TehAuthor wrote:

Daca ai un Corpsejack Menace in battlefield si dai un Giant Growth tinta primeste 6/6 untill the end of turn?

Daca da ar fi insane un Giant Growth + Chorus of Might turn 5 cu 3 creaturi pe masa big_smile

pui counterele toate pe Corpsejack Menace si ajunge sa devina 16/16 cu trample. ataci cu tot ce ai si ai incheiat meciul...as zice ca e mai tare decat combinatia aia cu smiterul...

MUSCATI LIMBA !

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

fistyke wrote:
TehAuthor wrote:

atunci merge intr-un exalted deck? iti faci gb exalted si e gata rapid

Nici Exalted nu pune countere. Cum a zis si Adi, atentie la wording: Exalted si giant growth zice gets +1/+1 respectiv +3/+3, nu zice put a +1/+1 counter. Numai daca scrie explicit pe carte, atunci se pun countere pe un permanent (Common Bond).

cu Common Bond poti sa pui ambele countere pe aceeasi carte, nu? deci teoretic, ai putea casta 4 Common Bond pe o creatura si aia ar primi in total +16/+16, nu?

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

da. dar n-o sa se intample asta smile Corpsejack Menace nu e prea jucabila.

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

Drogskol Reaver - la firs strike combat damage phase primeste 5 dmg si moare. Abilitatea lui se mai triggeruieste? trag carte?

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

benczi wrote:

Drogskol Reaver - la firs strike combat damage phase primeste 5 dmg si moare. Abilitatea lui se mai triggeruieste? trag carte?

Da. La Drogskol Reaver sunt 2 triggere, 1 la first strike dmg si 1 la normal dmg.

NEEDS MOAR JACE...
http://pwp.wizards.com/3213663561/Scorecards/Landscape.png

Re: diverse intrebari (ca sa nu fac 20 de topic-uri)

eu vorbesc de cazul in care nu supravietuieste nici first-strikeul (ex: blockez thrag si oponentul ii da doublestrike, mor amandoi inainte de normal damage, eu iau 3 viata de la lifelink, si mai trag carte sau nu?)