Marvel's Spider Man
releases on September 26, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer

Marvel's Spider Man
releases on September 26, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer
278 total results       First Previous Page 9 of 10 Next
You must login or register to post a new reply
Posts [ 241 to 270 of 278 ]
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 14-Sep-2012 11:20
Posts: 41
TehAuthor wrote:Daca ai un Corpsejack Menace in battlefield si dai un Giant Growth tinta primeste 6/6 untill the end of turn?

Daca da ar fi insane un Giant Growth + Chorus of Might turn 5 cu 3 creaturi pe masa :D

pui counterele toate pe Corpsejack Menace si ajunge sa devina 16/16 cu trample. ataci cu tot ce ai si ai incheiat meciul...as zice ca e mai tare decat combinatia aia cu smiterul...
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 20-Apr-2011 08:02
Posts: 525
giant growth nu pune countere de +1/+1. atentie la text.
Trade score 117 (100%)
Community Admins
Registered: 28-Aug-2012 13:29
Posts: 347
atunci merge intr-un exalted deck? iti faci gb exalted si e gata rapid
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
19-Nov-2012 15:36 (Last edited: 19-Nov-2012 15:37)
244
TehAuthor wrote:atunci merge intr-un exalted deck? iti faci gb exalted si e gata rapid

Nici Exalted nu pune countere. Cum a zis si Adi, atentie la wording: Exalted si giant growth zice gets +1/+1 respectiv +3/+3, nu zice put a +1/+1 counter. Numai daca scrie explicit pe carte, atunci se pun countere pe un permanent (Common Bond).
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 01-May-2012 10:05
Posts: 225
adriann wrote:
TehAuthor wrote:Daca ai un Corpsejack Menace in battlefield si dai un Giant Growth tinta primeste 6/6 untill the end of turn?

Daca da ar fi insane un Giant Growth + Chorus of Might turn 5 cu 3 creaturi pe masa :D

pui counterele toate pe Corpsejack Menace si ajunge sa devina 16/16 cu trample. ataci cu tot ce ai si ai incheiat meciul...as zice ca e mai tare decat combinatia aia cu smiterul...
MUSCATI LIMBA !
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 14-Sep-2012 11:20
Posts: 41
fistyke wrote:
TehAuthor wrote:atunci merge intr-un exalted deck? iti faci gb exalted si e gata rapid

Nici Exalted nu pune countere. Cum a zis si Adi, atentie la wording: Exalted si giant growth zice gets +1/+1 respectiv +3/+3, nu zice put a +1/+1 counter. Numai daca scrie explicit pe carte, atunci se pun countere pe un permanent (Common Bond).

cu Common Bond poti sa pui ambele countere pe aceeasi carte, nu? deci teoretic, ai putea casta 4 Common Bond pe o creatura si aia ar primi in total +16/+16, nu?
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 20-Apr-2011 08:02
Posts: 525
da. dar n-o sa se intample asta :) Corpsejack Menace nu e prea jucabila.
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 03-Sep-2010 10:37
Posts: 652
Drogskol Reaver - la firs strike combat damage phase primeste 5 dmg si moare. Abilitatea lui se mai triggeruieste? trag carte?
Trade score 42 (100%)
Members
Registered: 28-May-2010 16:45
Posts: 740
benczi wrote:Drogskol Reaver - la firs strike combat damage phase primeste 5 dmg si moare. Abilitatea lui se mai triggeruieste? trag carte?
Da. La Drogskol Reaver sunt 2 triggere, 1 la first strike dmg si 1 la normal dmg.
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 03-Sep-2010 10:37
Posts: 652
eu vorbesc de cazul in care nu supravietuieste nici first-strikeul (ex: blockez thrag si oponentul ii da doublestrike, mor amandoi inainte de normal damage, eu iau 3 viata de la lifelink, si mai trag carte sau nu?)
Trade score 42 (100%)
Members
Registered: 28-May-2010 16:45
Posts: 740
Trade score 17 (100%)
Members
Registered: 19-May-2010 12:57
Posts: 681
Whenever you gain life, deci da, tragi, dar doar 1 singura data in first strike phase.
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
benczi wrote:eu vorbesc de cazul in care nu supravietuieste nici first-strikeul (ex: blockez thrag si oponentul ii da doublestrike, mor amandoi inainte de normal damage, eu iau 3 viata de la lifelink, si mai trag carte sau nu?)

Da, tragi carte, abilitatea se activeaza cand Drogskol si Thragtusk-ul (care sa zicem are double strike de ceva cauza) da damage. Se rezolva indiferent ce se intampla cu Drogskol. Evident, Drogskol daca nu supravietuieste sa dea a doua oara, atunci tragi numai odata.
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 03-Sep-2010 10:37
Posts: 652
dau Desperate Ravings, pe tura oponentului, prima carte care o trag e: Reforge the Soul, trigger de miracol. Ce se intampla ?
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
15-Feb-2013 12:10 (Last edited: 15-Feb-2013 12:13)
255
Deci castezi Desperate Ravings:

1. Tragi cartea cu miracle si arati la oponent. Cartea cu miracle trebuie sa ramana face-up pana o castezi
2. Tragi inca o carte.
3. Folosind o metoda random (care it ipermite sa ai cartea cu miracle face-up => dice roll) faci discard la o carte.
4. Daca ai fost norocos si nu ai dat discard la cartea cu miracle, atunci abilitatea se pune pe stack, si vei avea posibilitatea de a casta cu miracle.
Trade score 6 (100%)
Members
Registered: 13-Jul-2009 18:15
Posts: 297
fistyke wrote:Deci castezi Desperate Ravings:

1. Tragi cartea cu miracle si arati la oponent. Cartea cu miracle trebuie sa ramana face-up pana o castezi
2. Tragi inca o carte.
3. Folosind o metoda random (care it ipermite sa ai cartea cu miracle face-up => dice roll) faci discard la o carte.
4. Daca ai fost norocos si nu ai dat discard la cartea cu miracle, atunci abilitatea se pune pe stack, si vei avea posibilitatea de a casta cu miracle.

Nu am mai citit de ceva vreme regulile, si miracle a aparut cand eu m-am lasat de magic, dar nu poti casta un sorcery pe tura adversarului decat daca ai carti care ofera flash cartilor tale. Chiar daca se triggeruieste abilitatea de miracle, nu poti casta vraja pe tura lui. Cel putin asa ar parea logic...
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
15-Feb-2013 13:09 (Last edited: 15-Feb-2013 13:12)
257
Miracle zice: ignore any timing restrictions based on the card type. Deci da, poti sa catezi bonfire, terminus etc. in tura adversarului (oricum si in tura ta nu in main phase ci in draw step castezi cartea cu miracle)
Trade score 6 (100%)
Members
Registered: 13-Jul-2009 18:15
Posts: 297
fistyke wrote:Miracle zice: ignore any timing restrictions based on the card type. Deci da, poti sa catezi bonfire, terminus etc. in tura adversarului (oricum si in tura ta nu in main phase ci in draw step castezi cartea cu miracle)
Am mai invatat ceva! Nu e rau :)
Trade score 117 (100%)
Community Admins
Registered: 28-Aug-2012 13:29
Posts: 347
I have a Lazav, Dimir Mastermind in play, and the opponents' Spark Trooper was sacced at the end of the turn, it hits the gy, trigger Lazav, care copiaza Trooper-ul. Noah acum intrebarea e de wording, trebuie sa sacrifici Lazav-ul la sfarsitul turei sau nu trebuie din moment ce pe Spark Trooper scrie "sacrifice Spark Trooper" and Lazav retains his name.
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 03-Sep-2010 10:37
Posts: 652
Yep, tre sa sacrifici lazavul daca nu copiez altceva pana la sfarsitul turei.

201.4b. If an ability of an object refers to that object by name, and an object with a different name gains that ability, each instance of the first name in the gained ability that refers to the first object by name should be treated as the second name.

Example: Quicksilver Elemental says, in part, "{U}: Quicksilver Elemental gains all activated abilities of target creature until end of turn." If it gains an ability that says "{G}: Regenerate Cudgel Troll," activating that ability will regenerate Quicksilver Elemental, not the Cudgel Troll it gained the ability from.
Trade score 25 (100%)
Members
Registered: 17-Oct-2010 13:31
Posts: 511
Dar trebuie pe sfarsitul turei urmatoare sa sacrifici Lazavul, nu in tura in care moare Spark Trooperul, din moment ce deja a trecut the beginning of the end step in tura respectiva =).
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 15-Sep-2009 06:57
Posts: 756
19-Feb-2013 12:33 (Last edited: 19-Feb-2013 12:39)
262
TehAuthor wrote:I have a Lazav, Dimir Mastermind in play, and the opponents' Spark Trooper was sacced at the end of the turn, it hits the gy, trigger Lazav, care copiaza Trooper-ul. Noah acum intrebarea e de wording, trebuie sa sacrifici Lazav-ul la sfarsitul turei sau nu trebuie din moment ce pe Spark Trooper scrie "sacrifice Spark Trooper" and Lazav retains his name.

Ce a zis Ioana este corect. Din cauza ca "inceputul end-step-ului s-a intamplat deja, o vei sacrifica tura urmatoare". Iar cum zicea si benczi cand o carte mentioneaza propriul nume, se refera la sine, iar aceasta referinta se mentine la copiere etc.

Atentie insa la delayed trigger. Daca nu ma insel atunsi Lazav va fi sacrificat chiar si daca intre timp (inainte de sacrificare) o sa copieze altceva:

603.7c A delayed triggered ability that refers to a particular object still affects it even if the object changes characteristics. However, if that object is no longer in the zone it’s expected to be in at the time the delayed triggered ability resolves, the ability won’t affect it. (Note that if that object left that zone and then returned, it’s a new object and thus won’t be affected. See rule 400.7.)
Example: An ability that reads “Exile this creature at the beginning of the next end step” will exile the permanent even if it’s no longer a creature during the next end step. However, it won’t do anything if the permanent left the battlefield before then.
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: 15-Oct-2009 12:54
Posts: 588
08-Apr-2013 11:46 (Last edited: 08-Apr-2013 11:46)
263
April and Nico are opponents. It is April's turn and she casts Act of Treason targetting Nico's Olivia Voldaren. After gaining control of it, April activates Olivia Voldaren's third ability targetting itself, which successfully resolves. At the end of turn, does April retain control of Olivia Voldaren or does it return to Nico?
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
08-Apr-2013 11:52 (Last edited: 08-Apr-2013 11:54)
264
(What's this, a test?) Funny little trick, April keeps Olivia, because the control changing effect of Olivia's ability persists after act of treason's effect ends.
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: 15-Oct-2009 12:54
Posts: 588
fistyke wrote:(What's this, a test?) Funny little trick, April keeps Olivia, because the control changing effect of Olivia's ability persists after act of treason's effect ends.

Because of timestamps? What's the ruling based on?
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
08-Apr-2013 13:31 (Last edited: 08-Apr-2013 13:35)
266
vikirosen wrote:
fistyke wrote:(What's this, a test?) Funny little trick, April keeps Olivia, because the control changing effect of Olivia's ability persists after act of treason's effect ends.

Because of timestamps? What's the ruling based on?

Yes, because of timestamps, basically Olivia's ability overrides act of treason's.

613.8. One continuous effect can override another. [...]
Example: Two effects are affecting the same creature: one from an Aura that says
“Enchanted creature gains flying” and one from an Aura that says “Enchanted creature
loses flying.” Neither of these depends on the other, since nothing changes what they affect
or what they’re doing to it. Applying them in timestamp order means the one that was
generated last “wins.” The same process would be followed, and the same result reached, if
either of the effects had a duration (such as “Target creature loses flying until end of turn”)
or came from a non-Aura source (such as “All creatures lose flying”).
[/...]
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: 15-Oct-2009 12:54
Posts: 588
fistyke wrote:
vikirosen wrote:
fistyke wrote:(What's this, a test?) Funny little trick, April keeps Olivia, because the control changing effect of Olivia's ability persists after act of treason's effect ends.

Because of timestamps? What's the ruling based on?

Yes, because of timestamps, basically Olivia's ability overrides act of treason's.

613.8. One continuous effect can override another. [...]
Example: Two effects are affecting the same creature: one from an Aura that says
“Enchanted creature gains flying” and one from an Aura that says “Enchanted creature
loses flying.” Neither of these depends on the other, since nothing changes what they affect
or what they’re doing to it. Applying them in timestamp order means the one that was
generated last “wins.” The same process would be followed, and the same result reached, if
either of the effects had a duration (such as “Target creature loses flying until end of turn”)
or came from a non-Aura source (such as “All creatures lose flying”).
[/...]

Thank you.
Trade score 25 (100%)
Members
Registered: 17-Oct-2010 13:31
Posts: 511
16-Apr-2013 05:30 (Last edited: 16-Apr-2013 05:30)
268
Mi-adusai aminte de o faza de acum ceva saptamani care m-o indus in confuzie.
Daca in primul meci iese draw (fiindca amandoi jucatorii iau damage letal in acelasi timp), va fi 0-0, sau 1-1?
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
Zgarbas wrote:Mi-adusai aminte de o faza de acum ceva saptamani care m-o indus in confuzie.
Daca in primul meci iese draw (fiindca amandoi jucatorii iau damage letal in acelasi timp), va fi 0-0, sau 1-1?

Meciul va fi un draw, deci scorul nu se modifica. Se incepe un joc nou si se joaca pana un jucator castiga 2 meciuri sau se termina timpul (in rundele de swiss).
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 03-Sep-2010 10:37
Posts: 652
noua carte:



cum exact vine, ca-i 1 trigger, si se pune pe stack, si daca dau 1 flickerpe el in momentul acela, ce se intampla?
Posts [ 241 to 270 of 278 ]
278 total results       First Previous Page 9 of 10 Next
You must login or register to post a new reply