Avatar: The Last Airbender
releases on November 21, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer

Avatar: The Last Airbender
releases on November 21, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer
3 total results       Page 1 of 1
You must login or register to post a new reply
Posts [ 1 to 3 ]
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
Am si eu o intrebare.

Oponentul meu pe cockatrice a facut asa:a mers pe declare attackers phase, a declarat goblin guide ca atacant, iar apoi a activat abilitatea la spikeshot elder, dupa care tapeaza spike-ul si zice ca si spike ataca. Eu zic ca asta nu a fost legal din moment ce el trebuie sa-si declare toti attackeri si numai dupa acea primeste prioritate pentru a activa abilitati si casta instant. (CH rule 508.) Pareri?
Trade score 25 (100%)
Members
Registered: 17-Oct-2010 13:31
Posts: 511
Pai, n-are voie. O fi uitat sa activeze in main. Dar putea la fel de bine sa activezse abilitatea fix dupa ce declara atackerii, deci nu o schimbat cu nimic situatia.
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 15-Sep-2009 06:57
Posts: 756
18-Jul-2011 06:53 (Last edited: 18-Jul-2011 06:53)
3
Intr-adevar nu a procedat bine. Toti atacatorii (la fel si cu blockeri) trebuie declarate simultan iar in acest timp nimeni nu are prioritate si nimeni nu poate sa raspunda cu nimic. (daca vrei sa raspunzi cu ceva... sa zicem sa tepezi ceva sa nu te atace trebuie facut in begin combat phase)

Dar cum zicea si Ioana, fiind abilitate activata fara tapare, practic poate sa activeze chiar dupa ce a declarat atackatorii, incat el are prima data prioritate, si in joc in sine nu schimba nimic (in situatie mentionata de tine)
Posts [ 1 to 3 ]
3 total results       Page 1 of 1
You must login or register to post a new reply