Avatar: The Last Airbender
releases on November 21, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer

Avatar: The Last Airbender
releases on November 21, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer
17 total results       Page 1 of 1
You must login or register to post a new reply
Posts [ 1 to 17 ]
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 03-Sep-2010 10:37
Posts: 652
07-Nov-2012 17:14 (Last edited: 07-Nov-2012 17:15)
1
Scenariul:
adversarul are pe masa un Geist of Saint Traft. Il declara atacator, tokenul de inger se creaza si ataca. Nu doreste sa joace nici un spell, paseaza prioritatea.
la sfarsitul de Declare Attackers Step joc:
a) Ambush Viper
b) Snapcaster Mage
i) fara sa aleg o carte in graveyard la care sa-i dau flashback
ii) aleg o carte la care ii dau flashback
adversarul vrea sa joace Feeling of Dread inainte sa declar blockeri.


intrebarea mea e cand poate sa faca asta?


intreb pt. ca pe magic online deseori m-au prins cu Ambush Viper si nu am reusit sa fac nimic inainte sa declare blockeri, deci eu cred ca dupa ce adversarul zice ca a terminat cu declare attacker step si Ambush Viper se resolva, el nu mai are prioritate inainte ca eu sa-l declar ca blocker. dar sunt unii care zic ca nu-i asa, asa ca as dori opinia unui judge pls.
Trade score 42 (100%)
Members
Registered: 28-May-2010 16:45
Posts: 740
07-Nov-2012 17:22 (Last edited: 07-Nov-2012 17:23)
2
benczi wrote:Scenariul:
adversarul are pe masa un Geist of Saint Traft. Il declara atacator, tokenul de inger se creaza si ataca. Nu doreste sa joace nici un spell, paseaza prioritatea.
la sfarsitul de Declare Attackers Step joc:
a) Ambush Viper
b) Snapcaster Mage
i) fara sa aleg o carte in graveyard la care sa-i dau flashback
ii) aleg o carte la care ii dau flashback
adversarul vrea sa joace Feeling of Dread inainte sa declar blockeri.


intrebarea mea e cand poate sa faca asta?
Dupa ce se declara attackerii/blockerii exista o faza in care se paseaza prioritatea incepand cu Active Player. Deci se poate juca atunci.
benczi wrote: intreb pt. ca pe magic online deseori m-au prins cu Ambush Viper si nu am reusit sa fac nimic inainte sa declare blockeri, deci eu cred ca dupa ce adversarul zice ca a terminat cu declare attacker step si Ambush Viper se resolva, el nu mai are prioritate inainte ca eu sa-l declar ca blocker. dar sunt unii care zic ca nu-i asa, asa ca as dori opinia unui judge pls.
Cand se rezolva ceva de pe stack, se paseaza prioritatea. Nu conteaza ca stackul e gol
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
07-Nov-2012 21:41 (Last edited: 07-Nov-2012 21:43)
3
Mai precis cand se rezolva ceva, jucatorul activ primeste prioritate, in acest caz, da, poate sa joace Feeling of Dread inainte de declare blockers. Cu Mtgo trebuie sa dai click dreapta pe phase(step)-ul ales si sa setezi ca sa opreasca jocul in tura ta si/sau a adversarului. Din cauza asta si eu am patit ca nu am reusit sa fac Centaur din Centaur's Herald in faza de declare attackers, si ma gandeam wtf? Atunci am observat ca n-am setat jocul sa se opreasca in faza de declare attackers.
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 15-Sep-2009 06:57
Posts: 756
Plus in cazul in care joci Snapcaster adversarul va avea prioritate si inainte sa se rezolve abilitatea acestuia. Deci v-a avea chiar 2 sanse sa joace ceva. (as dori sa mentionez sa ai grija la Snapcaster... abilitatea nu este cu "may" - deci daca ai tina legala aceasta trebuie aleasa)
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 16-Sep-2009 11:18
Posts: 238
e corect.

daca e ceva pe stack, ca sa inceapa rezolvarea spellului/abilitatii respective, ambii jucatori trebuei sa paseze prioritatea. In mod normal duap ce joci un spell (si e pe stack) se paseaza prioritatea, ca sa o retii trebuei sa specifici acest lucru.

Daca stackul e gol, ca sa se treaca la faza urmatoare, jucatorii terbuei sa pasese prioritatea.


Dupa cum au zis baietii, terbuei sa faci un check pe faza respectiva pe mtgo sa se opreasca deoarece nu se opresete de fiecare data pt ca altfel ar incetini foarte mult jocul.

Tu nu ai gresit cu nimic. Setarea e de vina.
Trade score 0 (100%)
Community Admins
Registered: 16-Aug-2011 06:13
Posts: 42
Si nu uita sa tii CTRL apasat daca vrei sa mai pui ceva pe stack dupa ce ai castat un spell. Eu am patit cu Increasing Vengeance asa si nu stiam de ce nu pot copia spell-ul.
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 31-Mar-2010 21:08
Posts: 529
08-Nov-2012 08:10 (Last edited: 08-Nov-2012 08:10)
7
Scorpse wrote:In mod normal duap ce joci un spell (si e pe stack) se paseaza prioritatea, ca sa o retii trebuei sa specifici acest lucru.

"În mod normal se pasează" adică e un soi de înţelegere tacită cum că după ce castezi ceva, vrei să aştepţi să vezi cum reacţionează celălalt?

Poţi să specifici că [u]nu pasezi prioritatea încă[/u] după ce castezi [u]un[/u] spell şi să mai castezi ceva şi abia APOI să zici că pasezi prioritatea să vezi cum reacţionează celălalt la [u]tot[/u] ce ai castat?
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
Vlad wrote:
Scorpse wrote:In mod normal duap ce joci un spell (si e pe stack) se paseaza prioritatea, ca sa o retii trebuei sa specifici acest lucru.

"În mod normal se pasează" adică e un soi de înţelegere tacită cum că după ce castezi ceva, vrei să aştepţi să vezi cum reacţionează celălalt?

Poţi să specifici că [u]nu pasezi prioritatea încă[/u] după ce castezi [u]un[/u] spell şi să mai castezi ceva şi abia APOI să zici că pasezi prioritatea să vezi cum reacţionează celălalt la [u]tot[/u] ce ai castat?

Exact, deci daca tu vrei sa pui 5 spelluri pe stack, poti sa zici la fiecare stai retin prioritate, castezi pana ti-e de ajuns, si spui, nna, gata, raspuns?
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 16-Sep-2009 11:18
Posts: 238
Vlad wrote:
Scorpse wrote:In mod normal duap ce joci un spell (si e pe stack) se paseaza prioritatea, ca sa o retii trebuei sa specifici acest lucru.

"În mod normal se pasează" adică e un soi de înţelegere tacită cum că după ce castezi ceva, vrei să aştepţi să vezi cum reacţionează celălalt?

Poţi să specifici că [u]nu pasezi prioritatea încă[/u] după ce castezi [u]un[/u] spell şi să mai castezi ceva şi abia APOI să zici că pasezi prioritatea să vezi cum reacţionează celălalt la [u]tot[/u] ce ai castat?

pentru ca meciul de mtg ar deveni de nejucat daca ar terbui sa pasezi prioritatea ori de cate ori este nevoie. (se paseaza prioritatea mai des decat se tine). Inainte era invers : se tinea prioritatea si spuneai cand pasezi...dar e stupid ca dupa fiecare actiune sa spui : pass !!!! etc....asa o tii doar cand e nevoie.
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 15-Sep-2009 06:57
Posts: 756
Pasarea prioritatii fata de retinerea acestuia are sens si din cauza ca din cele mai multe cazuri ori iti este benefic ori nu te influeteaza sa pasezi prioritatea si sa vezi ce face adversarul inaintea ca ce este pe stack sa se rezolve.
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: 15-Oct-2009 12:54
Posts: 588
Vlad wrote:
Scorpse wrote:In mod normal duap ce joci un spell (si e pe stack) se paseaza prioritatea, ca sa o retii trebuei sa specifici acest lucru.

"În mod normal se pasează" adică e un soi de înţelegere tacită cum că după ce castezi ceva, vrei să aştepţi să vezi cum reacţionează celălalt?

Poţi să specifici că [u]nu pasezi prioritatea încă[/u] după ce castezi [u]un[/u] spell şi să mai castezi ceva şi abia APOI să zici că pasezi prioritatea să vezi cum reacţionează celălalt la [u]tot[/u] ce ai castat?

Da si nu. Din cate stiu eu, de fiecare data jucatorul activ primeste prioritate mai intai. Deci dupa ce ai jucat un spell, daca tu esti jucatorul activ, mai poti juca unul fara sa pasezi prioritate si apoi inca unul si tot asa. Dar daca esti jucatorul non-activ (folosesc terminologia asta in loc de "inactiv" ca sa fie acelasi cu cel din rulebook), dupa ce joci un spell adversarul are prioritate si poate sa te intrerupa. Nu?
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
116.3. Which player has priority is determined by the following rules:
116.3a The active player receives priority at the beginning of most steps and phases, after any turnbased
actions (such as drawing a card during the draw step; see rule 703) have been dealt with
and abilities that trigger at the beginning of that phase or step have been put on the stack. No
player receives priority during the untap step. Players usually don’t get priority during the
cleanup step (see rule 514.3).
116.3b The active player receives priority after a spell or ability (other than a mana ability) resolves.
116.3c If a player has priority when he or she casts a spell, activates an ability, or takes a special
action, that player receives priority afterward.

116.3d If a player has priority and chooses not to take any actions, that player passes. If any mana is
in that player’s mana pool, he or she announces what mana is there. Then the next player in turn
order receives priority.

Deci da, fie ca esti AP sau NAP, poti sa retii prioritatea cand castezi ceva
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 03-Sep-2010 10:37
Posts: 652
OK.
O alta intrebare: Joc Nevermore, se resolva, abilitatea lui se pune pe stack, adversarul nu raspunde inca, numesc Restoration Angel. In acest moment adversarul mai poate raspunde si sa casteze un Restoration Angel?
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
benczi wrote:OK.
O alta intrebare: Joc Nevermore, se resolva, abilitatea lui se pune pe stack, adversarul nu raspunde inca, numesc Restoration Angel. In acest moment adversarul mai poate raspunde si sa casteze un Restoration Angel?

Nevermore zice: AS it enters the battlefield, nu WHEN it enters the battlefield, deci nu are triggered ability care sa se activeze. Numirea cardului se face in partea cand se rezolva Nevermore, si atunci e prea tarziu pentru raspuns. Practic: joci Nevermore, daca nu e raspuns, atunci numesti cartea si pui Nevermore pe masa. Aceeasi chestie si cu Pithing Needle.
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 31-Mar-2010 21:08
Posts: 529
09-Nov-2012 10:24 (Last edited: 09-Nov-2012 10:24)
15
Prin urmare atenţie la primul cuvânt, "When" e triggered şi "As" e altă chestie (semantica asta...).
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: 15-Oct-2009 12:54
Posts: 588
Vlad wrote:Prin urmare atenţie la primul cuvânt, "When" e triggered şi "As" e altă chestie (semantica asta...).

Un wording vechi pentru Clone era la fel: "As Clone comes into play, you may choose a creature in play. If you do, Clone comes into play as a copy of that creature."
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 16-Sep-2009 11:18
Posts: 238
vikirosen wrote:
Vlad wrote:
Scorpse wrote:In mod normal duap ce joci un spell (si e pe stack) se paseaza prioritatea, ca sa o retii trebuei sa specifici acest lucru.

"În mod normal se pasează" adică e un soi de înţelegere tacită cum că după ce castezi ceva, vrei să aştepţi să vezi cum reacţionează celălalt?

Poţi să specifici că [u]nu pasezi prioritatea încă[/u] după ce castezi [u]un[/u] spell şi să mai castezi ceva şi abia APOI să zici că pasezi prioritatea să vezi cum reacţionează celălalt la [u]tot[/u] ce ai castat?

Da si nu. Din cate stiu eu, de fiecare data jucatorul activ primeste prioritate mai intai. Deci dupa ce ai jucat un spell, daca tu esti jucatorul activ, mai poti juca unul fara sa pasezi prioritate si apoi inca unul si tot asa. Dar daca esti jucatorul non-activ (folosesc terminologia asta in loc de "inactiv" ca sa fie acelasi cu cel din rulebook), dupa ce joci un spell adversarul are prioritate si poate sa te intrerupa. Nu?


prioritatea la casterea vrajii (si anume cum se duce) nu tine de jucatorul activ. ci este al fel. Diferenta este ca jucatorul activ primeste default prioritate la inceputul fiecarei faze sau daca stiva e goala.

dar duap cum scrie in reguli, prioritatea iti revine dupa ce castezi...dar asta este o exceptie de la reguli deoarece prioritatea se paseaza default la celallt cand joci daca nu anunti ca o retii. (ca in mtgo)
Posts [ 1 to 17 ]
17 total results       Page 1 of 1
You must login or register to post a new reply