Topic: [Discuții] Return to Ravnica Booster Battle Pack

Dragilor,

vă aduc la conștiință că vom avea spre vânzare o chestiune foarte interesantă, și anume Booster Battle Packs. Acestea sunt țintite către începători și au un preț foarte avantajos, considerând că e pt 2 jucători. Așadar, vă dau acest link: http://www.wizards.com/magic/magazine/a … gle-plus-1

Deocamdată este tot ce știm despre ele, dar mie mi se pare o chestie distractivă și bună pentru sporirea colecției.

Nume produs: Return to Ravnica Booster Battle Pack
Data lansării: 09 noimebrie 2012
Preț: 46 lei
Deadline pentru pre-comandă: 09 octombrie 2012 (ATENȚIE! dacă nu comandați până la acea dată, ne va fi mult mai dificil să le aducem ulterior)

Așteptăm comenzile voastre!

Echipa

Re: [Discuții] Return to Ravnica Booster Battle Pack

intrebarea cea mai importanta: Cate din alea 22 de carti sunt landuri?

Re: [Discuții] Return to Ravnica Booster Battle Pack

Zgarbas wrote:

intrebarea cea mai importanta: Cate din alea 22 de carti sunt landuri?

Este deck preconstruit. Deci sigur proporțional la cele 25-27 de cărți care vor fi la final în deck. About 10 or 11 lands. Mi se pare o afacere bună, mai ales că-ți poți alege ghilda și vei avea din start aprox 12 cărți din ghilda respectivă, plus ce mai pică din booster. Nu se cunoaște proporția rarităților din deck-ul preconstruit, dar cu siguranță vor fi cărți folosibile acolo.

Re: [Discuții] Return to Ravnica Booster Battle Pack

sunt comune si necomune din cate stiu, am citit undeva. nu stiu cat de buna era sursa totusi...

Re: [Discuții] Return to Ravnica Booster Battle Pack

Mie mi se pare cam lame. Avand in vedere cate carti bune sunt in setul asta, cred ca mai bine cumperi boostere simple.

http://pwp.wizards.com/5208063897/Scorecards/Landscape.png

Re: [Discuții] Return to Ravnica Booster Battle Pack

vikirosen wrote:

Mie mi se pare cam lame. Avand in vedere cate carti bune sunt in setul asta, cred ca mai bine cumperi boostere simple.