Marvel's Spider Man
releases on September 26, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer

Marvel's Spider Man
releases on September 26, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer
278 total results       First Previous Page 7 of 10 Next Last
You must login or register to post a new reply
Posts [ 181 to 210 of 278 ]
Trade score 4 (100%)
Administrators
Registered: 29-May-2009 09:33
Posts: 407
@Laura: nu mai stii cand a venit dan m. cu deck-ul lui de EDH cu Zur the Enchanter si punea aure pe tot ce era pe masa, shroud or no shroud ? :D
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 31-Mar-2010 21:08
Posts: 529
mihai wrote:@Laura: nu mai stii cand a venit dan m. cu deck-ul lui de EDH cu Zur the Enchanter si punea aure pe tot ce era pe masa, shroud or no shroud ? :D
Ce tare :D
Trade score 8 (100%)
Administrators
Registered: 28-May-2009 20:27
Posts: 303
mihai wrote:@Laura: nu mai stii cand a venit dan m. cu deck-ul lui de EDH cu Zur the Enchanter si punea aure pe tot ce era pe masa, shroud or no shroud ? :D

Probabil a fost așa traumatizantă experiența că am blocat-o afară din memorie
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 15-Sep-2011 07:21
Posts: 254
q:

heartless summoning pe masa ... se scoate myr superion - 4/5 din cauza la heartless- pe tura mea joc phantasmal image pe myr ... myrul la mine este 5/6 ? sau tot 4/5?

normal ar fi sa fie 5/6 nu?
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: 15-Oct-2009 12:54
Posts: 588
dunkelgraf wrote:q:

heartless summoning pe masa ... se scoate myr superion - 4/5 din cauza la heartless- pe tura mea joc phantasmal image pe myr ... myrul la mine este 5/6 ? sau tot 4/5?

normal ar fi sa fie 5/6 nu?

Nu ai fost foarte clar, dar din cate am inteles, Heartless Summoning este in posesia adversarului. In acest caz, copia ta este intr-adevar 5/6.
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 15-Sep-2011 07:21
Posts: 254
vikirosen wrote:
dunkelgraf wrote:q:

heartless summoning pe masa ... se scoate myr superion - 4/5 din cauza la heartless- pe tura mea joc phantasmal image pe myr ... myrul la mine este 5/6 ? sau tot 4/5?

normal ar fi sa fie 5/6 nu?

Nu ai fost foarte clar, dar din cate am inteles, Heartless Summoning este in posesia adversarului. In acest caz, copia ta este intr-adevar 5/6.


da scuze exprimarea gresita ... adversarul are Heartless Summonig si un myr de 4/5 ... deci daca il colnez este 5/6 ... perfect :D
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 19-Sep-2011 07:15
Posts: 29
dunkelgraf wrote:
vikirosen wrote:
dunkelgraf wrote:q:

heartless summoning pe masa ... se scoate myr superion - 4/5 din cauza la heartless- pe tura mea joc phantasmal image pe myr ... myrul la mine este 5/6 ? sau tot 4/5?

normal ar fi sa fie 5/6 nu?

Nu ai fost foarte clar, dar din cate am inteles, Heartless Summoning este in posesia adversarului. In acest caz, copia ta este intr-adevar 5/6.


da scuze exprimarea gresita ... adversarul are Heartless Summonig si un myr de 4/5 ... deci daca il colnez este 5/6 ... perfect :D

nu se cloneaza creatura in forma in care este pe battlefield in momentul respectiv, adica un myr de 4/5?
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
03-Jan-2012 09:28 (Last edited: 03-Jan-2012 09:28)
188
Zita wrote:
dunkelgraf wrote:
vikirosen wrote:
Nu ai fost foarte clar, dar din cate am inteles, Heartless Summoning este in posesia adversarului. In acest caz, copia ta este intr-adevar 5/6.


da scuze exprimarea gresita ... adversarul are Heartless Summonig si un myr de 4/5 ... deci daca il colnez este 5/6 ... perfect :D

nu se cloneaza creatura in forma in care este pe battlefield in momentul respectiv, adica un myr de 4/5?

Efectul de copy copiaza tot ce este scrisa pe carte in momentul copierii, adica: nume, tip, subtip, manacost, culoare, abilitati etc. Nu se copiaza nimic ce a modificat ulterior cartea (de ex. countere). Am zis in momentul copierii pentru ca acum sunt si carti double faced, si se copiaza fata care se vede. (de ex. Mayor sau Howlpack).
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 03-Sep-2010 10:37
Posts: 652
B.F.M. BIG FURRY MONSTER

e jucabil in edh?
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 31-Mar-2010 21:08
Posts: 529
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 16-Sep-2009 11:18
Posts: 238
teoretic nu.

cartile de ung si unh nu sutn jucabile in nici un format.

dar insa daca grupul local il lasa...nu vad nici o alta problema, decat ca altii vor vrea sa joace si alte carti din seturile respective (gotcha spell de exemplu)
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 31-Mar-2010 21:08
Posts: 529
05-Jan-2012 08:17 (Last edited: 05-Jan-2012 08:27)
192
Dar nu e Legendary, chiar dacă e UNG. Ca general of course nu merge :P
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 20-Apr-2011 08:02
Posts: 525
Trade score 16 (100%)
Members
Registered: 21-May-2010 17:42
Posts: 36
vad ca fistyke nu a pus intrebarea, adica nu vad niceieri. Era la ultimul fnm, W a avut pe masa Gideon Jura si a folosit abilitatea de +2, oponentul, lehel nu a avut nici o creatura pe masa, tura lui lehel. Lehel joaca pe Olivia Voldaren si paseaza tura. W foloseste abilitatea de 0 a lui Gideon si ataca. Lehel foloseste prima abilitate a Oliviei si apoi a doua. Deci il ia pe gideon pana are Olivia? si daca "creatura"schimba controleri in timp ce ataca se sfarseste attack phaseul sau da damage in playerul care era destinat ca defender?
Trade score 42 (100%)
Members
Registered: 28-May-2010 16:45
Posts: 740
attikussz wrote:vad ca fistyke nu a pus intrebarea, adica nu vad niceieri. Era la ultimul fnm, W a avut pe masa Gideon Jura si a folosit abilitatea de +2, oponentul, lehel nu a avut nici o creatura pe masa, tura lui lehel. Lehel joaca pe Olivia Voldaren si paseaza tura. W foloseste abilitatea de 0 a lui Gideon si ataca. Lehel foloseste prima abilitate a Oliviei si apoi a doua. Deci il ia pe gideon pana are Olivia? si daca "creatura"schimba controleri in timp ce ataca se sfarseste attack phaseul sau da damage in playerul care era destinat ca defender?
Da...gideon ajunge sub controlul lui Lehel. Gideon este scos din combat( Vezi rulings la Act of Aggression) si ramane tapat(nu stiu daca are vreo importanta). Nu sunt 100% sigur daca Gideon ramane sub controlul lui Lehel si dupa sfarsitul de tura. De ar fi dupa mine as zice da(nu este vreo anume clauza incalcata).
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: 15-Oct-2009 12:54
Posts: 588
Silviu wrote:
attikussz wrote:vad ca fistyke nu a pus intrebarea, adica nu vad niceieri. Era la ultimul fnm, W a avut pe masa Gideon Jura si a folosit abilitatea de +2, oponentul, lehel nu a avut nici o creatura pe masa, tura lui lehel. Lehel joaca pe Olivia Voldaren si paseaza tura. W foloseste abilitatea de 0 a lui Gideon si ataca. Lehel foloseste prima abilitate a Oliviei si apoi a doua. Deci il ia pe gideon pana are Olivia? si daca "creatura"schimba controleri in timp ce ataca se sfarseste attack phaseul sau da damage in playerul care era destinat ca defender?
Da...gideon ajunge sub controlul lui Lehel. Gideon este scos din combat( Vezi rulings la Act of Aggression) si ramane tapat(nu stiu daca are vreo importanta). Nu sunt 100% sigur daca Gideon ramane sub controlul lui Lehel si dupa sfarsitul de tura. De ar fi dupa mine as zice da(nu este vreo anume clauza incalcata).

Asta a fost o intrebare la Cranial Insertion pe mtgsalvation.com pe data de 12.12.2011 (gasiti articolul aici: http://mtgsalvation.com/1333-cranial-insertion-forty-candles.html) Pentru cei care nu vor sa dea click pe link, am scos toata intrebarea, si partea care ne intereseaza am bold-uit-o:

"Q: If I ping an animated Gideon Jura with Olivia Voldaren's first ability, does he become a Vampire even though the damage is prevented, and does Olivia get a counter?

A: Yes and yes. Olivia Voldaren's ability does three things, and none of those things are conditional on the others succeeding. The damage is prevented, but the other two effects still happen.

Q: So I can steal him with Olivia's second ability?

A: That depends on when you do it. If you were hoping to ping Gideon on one turn and steal him later, that won't work because he'll stop being a Vampire when he stops being a creature. That is because Vampire is a creature type, and only creatures and tribals are allowed to have creature types. Olivia's effect is still there, but it can't do anything when Gideon is not a creature.

Even if Gideon is animated later, he still won't automatically be a Vampire again. The reason for that is that Gideon's animation effect has the later timestamp, and Olivia's effect is not dependent on Gideon's effect, so Olivia's effect is applied first, does nothing, and then Gideon's effect is applied. In order to make Gideon a Vampire, you'll have to activate Olivia's ability after Gideon has been animated.

However, if you have enough mana to activate both Olivia abilities on the same turn, go for it! The second ability creates a control-changing effect on the Vampire Gideon Jura that'll last as long as you control Olivia. Once this effect is created, it is locked in on that Gideon Jura regardless of what it looks like, so the effect will remain even when Gideon stops being a creature."
Trade score 1 (100%)
Members
Registered: 13-Nov-2009 11:40
Posts: 194
So basically... Gideon found the cure for vampirism?
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 31-Mar-2010 21:08
Posts: 529
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: 15-Oct-2009 12:54
Posts: 588
Vlad wrote:Yeah... it's called End Turn.

So it's actually Sundial of the Infinite, right?
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 31-Mar-2010 21:08
Posts: 529
vikirosen wrote:
Vlad wrote:Yeah... it's called End Turn.

So it's actually Sundial of the Infinite, right?

Sau Time Stop
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
Salutare. Am si eu o intrebare. Mai bine doua :)

First: SBA se verifica de fiecare data cand un jucator primeste prioritate?

Daca da, second: Cand joc un Geist-Honored Monk, si nu am nici o creatura pe masa, moare dupa ce abilitatea de enters the battlefield se activeaza?
Trade score 17 (100%)
Members
Registered: 19-May-2010 12:57
Posts: 681
02-Feb-2012 09:01 (Last edited: 02-Feb-2012 09:02)
202
Pai si el e creatura, deci va fi 1/1, nu? Si dupa ce pui 2 1/1 devine 3/3
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
lvalics wrote:Pai si el e creatura, deci va fi 1/1, nu? Si dupa ce pui 2 1/1 devine 3/3


Dap, asta nu am calculat, my bad :)
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 15-Sep-2009 06:57
Posts: 756
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: 15-Oct-2009 12:54
Posts: 588
Spoook wrote:Dar poate fi ucis repede cu un Gut Shot ;)

Sau de la Curse of Death's Hold.
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
Ok, alta intrebare legata de Purify the Grave.

Scenariu: oponentul joaca un Snapcaster Mage, si abilitatea lui este pe stack. Daca el deja a numit o carte care capata flashback, e deja prea tarziu sa raspund cu Purify the Grave, asa-i? Trebuie sa raspund cand abilitatea este pe stack, si trebuie sa ghicesc ce carte vrea el sa joace cu flashback, altfel dupa resolve el are prioritate, si eu n-am facut nimic.
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: 15-Oct-2009 12:54
Posts: 588
fistyke wrote:Ok, alta intrebare legata de Purify the Grave.

Scenariu: oponentul joaca un Snapcaster Mage, si abilitatea lui este pe stack. Daca el deja a numit o carte care capata flashback, e deja prea tarziu sa raspund cu Purify the Grave, asa-i? Trebuie sa raspund cand abilitatea este pe stack, si trebuie sa ghicesc ce carte vrea el sa joace cu flashback, altfel dupa resolve el are prioritate, si eu n-am facut nimic.

Da si nu. Dupa ce se rezolva abilitatea, nu mai poti raspunde. Dar cand intra abilitatea pe stack, el trebuie sa numeasca target-ul, deci poti sa raspunzi la abilitate, stiind foarte bine ce carte vrea sa joace.
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 16-Sep-2009 11:18
Posts: 238
Cand cineva joaca un snapcaster ..practic ai cateva ferestre de a raspunde :

1. Inainte sa joace (nu ai prioritate, deci nu poti juca nimic)
2. Joaca snapcaster. Spancaster pe stack. Primesti prioritate si ai sansa sa joci ceva. (In acest moment nu stii ce vrea sa numeasca)
3. Se rezolva snapcaster, abilitatea de Enter the battlefield este pe stack si el numeste o carte (targetul abilitatii) din graveyard. In acest moment primesti prioritate si poti casta ceva (Stii ce carte va primi flashback).
4. Se rezolva abilitatea snapcaster, cartea din grave primeste flashback, stiva se golseste si nu mai ai prioritate (oponentul poate casta orice)
5. Casteaza cartea cu flashback. Ea paraseste graveyardul (merge pe stack). Poti casta ceva dar nu mai poti scoate acea carte din grave cu purify the grave deoarece ea nu mai este in grave.


Practic cel mai bine e sa lasi snapcasterul sa intre, vezi ce targeteaza, si poti scoate acea carte din grave in raspuns la abilitatea snapcasterului.

Orice abilitate in magic, daca are cel putin un target, acesta va fi anuntat cand abilitatea se duce pe stack (trigger, activare etc), indiferent ce face abilitatea, si pana sa se rezolve. Chiar daca abilitatea e cu may, sau are un if-clause, targetul trebuei anuntat cand aceasta ajunge pe stack.
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 20-Apr-2011 08:02
Posts: 525
Undying Evil pe o creatura flip-uita (DFC) o intoarce pe battlefield flipped sau normal?
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 21-Nov-2010 09:22
Posts: 132
05-Feb-2012 22:09 (Last edited: 05-Feb-2012 22:12)
210
nightride wrote:Undying Evil pe o creatura flip-uita (DFC) o intoarce pe battlefield flipped sau normal?

Se intoarce normal, adica asa cum ai castat-o din mana. Pentru ca acea creature cand moare (sa luam exemplul Merciless Predator) ajunge in Graveyard ca Reckless Waif si nu Werewolf-ul. Deci prin urmare, pe battlefield se va intoarce tot Reckless Waif.
Posts [ 181 to 210 of 278 ]
278 total results       First Previous Page 7 of 10 Next Last
You must login or register to post a new reply