Avatar: The Last Airbender
releases on November 21, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer

Avatar: The Last Airbender
releases on November 21, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer
6 total results       Page 1 of 1
You must login or register to post a new reply
Posts [ 1 to 6 ]
Trade score 14 (100%)
Members
Registered: 23-Oct-2013 07:58
Posts: 89
04-Sep-2014 19:17 (Last edited: 04-Sep-2014 19:18)
1
A fost spoiled si zice:
When Kheru Spellthief is turned face up, counter target spell. If that spell is countered this way, exile it instead of putting it into its owner's graveyard. You may cast that card without paying its mana cost as long as it remains exiled.
Acum sa spunem ca o intorci face-up pentru counter la un Lightning Strike. Asta inseamna ca de acum poti casta Lightning Strike pana te plicitisesti?
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 22-Nov-2013 15:01
Posts: 64
04-Sep-2014 20:39 (Last edited: 04-Sep-2014 20:41)
2
Sunt destul de sigur ca in momentul in care e castat de tine, ajunge in cimitirul proprietarului, adica 99% din cazuri al adversarului :)) . Si atunci practic poti casta o singura data.
Ce nu sunt sigur, e daca trece prin alte zone, gen battlefield, sau direct din exil in cimitir. (Desi... daca e castata vraja in exil, probabil intra direct in cimitir)
Trade score 117 (100%)
Community Admins
Registered: 28-Aug-2012 13:29
Posts: 347
E ca la Nightveil Specter, exilezi cartea cu spellthief, cat timp e pe battlefield the spellthief pot casta spell-ul ala. daca am inteles bine e weird si uber imbalanced, mai ales ca e target spell... I cast Garruk, counter Garruk, play garruk get a beast, play garruk, get a beast, play garruk get a beast. S-ar putea sa printeze un rules update, sa fie once per turn sau ceva de genul
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 22-Nov-2013 15:01
Posts: 64
05-Sep-2014 05:58 (Last edited: 05-Sep-2014 09:11)
4
I really don't think it works that way...

http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=35169

10/4/2004 If you cast an instant or sorcery, it goes to its owner's graveyard when it resolves.

La fel, daca e Garruk, intra pe teren (ergo no more exiled garruks to cast), fiind un permanent. Cand moare, tot in graveyard ajunge...
Trade score 107 (100%)
Members
Registered: 21-Nov-2013 11:46
Posts: 344
TehAuthor wrote:E ca la Nightveil Specter, exilezi cartea cu spellthief, cat timp e pe battlefield the spellthief pot casta spell-ul ala. daca am inteles bine e weird si uber imbalanced, mai ales ca e target spell... I cast Garruk, counter Garruk, play garruk get a beast, play garruk, get a beast, play garruk get a beast. S-ar putea sa printeze un rules update, sa fie once per turn sau ceva de genul
cred ca conditia sa castezi nu e legat de creatura dupa exile.
la specter face legatura cu control de creatue si exile cu "exiled by nightveil"
de exemplu Psychic Intrusion are acelasy wording si e sorcery, acolo nu ai cum sa "controlezi" spell-ul pe battlefield
deci cred ca dupa ce faci counter-exile, poti sa castezi orcand, chiar daca cumva iese de pe teren spellthief
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: 15-Oct-2009 12:54
Posts: 588
La Nightveil Specter, este ultima abilitate care iti da voie sa castezi vraja. Daca nu mai controlezi Nightveil Specter, nu mai ai abilitatea, deci nu mai poti casta.

In cazul de fata, abilitatea care iti da voie sa castezi vraja din exile este abilitatea care il counter-uieste, care s-a rezolvat deja, independent de faptul ca mai controlezi sau nu Kheru Spellthief. Deci, vei putea casta si daca nu mai controlezi creatura.

Legat de intrebarea "de cate ori poti casta", e simplu. Cartea e in exile, si o poti casta cat timp e acolo. L-ai castat o data si intra pe stack, deci nu mai e in exile, deci nu-l mai poti casta. Cand se rezolva, ajunge fie pe battlefield (daca e permanent), fie in cimitir (daca e instant sau sorcery), deci nu e in exile, deci nu-l poti casta. Daca permanent-ul e distrus, ajunge in cimitir, deci nu e in exile, deci nu-l poti casta. Chiar daca permanent-ul e exilat, nu o sa-l poti casta, pentru ca abilitatea care iti dadea voie sa faci asta a expirat in momentul in care cartea a intrat pe stack din exile.
Posts [ 1 to 6 ]
6 total results       Page 1 of 1
You must login or register to post a new reply