Teenage Mutant Ninja Turtles
released on March 06, 2026!

Order now on CardKingdom Order now on TcgPlayer

Teenage Mutant Ninja Turtles
released on March 06, 2026!

Order now on CardKingdom Order now on TcgPlayer
9 total results       Page 1 of 1
You must login or register to post a new reply
Posts [ 1 to 9 ]
Trade score 27 (100%)
Members
Registered: 14-Dec-2009 21:09
Dragilor,

vă aduc la conștiință că vom avea spre vânzare o chestiune foarte interesantă, și anume Booster Battle Packs. Acestea sunt țintite către începători și au un preț foarte avantajos, considerând că e pt 2 jucători. Așadar, vă dau acest link: http://www.wizards.com/magic/magazine/article.aspx?x=mtg/daily/arcana/1058&dcmp=ilc-mtgrss?share=google-plus-1

Deocamdată este tot ce știm despre ele, dar mie mi se pare o chestie distractivă și bună pentru sporirea colecției.

Nume produs: Return to Ravnica Booster Battle Pack
Data lansării: 09 noimebrie 2012
Preț: 46 lei
Deadline pentru pre-comandă: 09 octombrie 2012 (ATENȚIE! dacă nu comandați până la acea dată, ne va fi mult mai dificil să le aducem ulterior)

Așteptăm comenzile voastre!

Echipa
Trade score 25 (100%)
Members
Registered: 17-Oct-2010 13:31
intrebarea cea mai importanta: Cate din alea 22 de carti sunt landuri?
Trade score 27 (100%)
Members
Zgarbas wrote:intrebarea cea mai importanta: Cate din alea 22 de carti sunt landuri?
Este deck preconstruit. Deci sigur proporțional la cele 25-27 de cărți care vor fi la final în deck. About 10 or 11 lands. Mi se pare o afacere bună, mai ales că-ți poți alege ghilda și vei avea din start aprox 12 cărți din ghilda respectivă, plus ce mai pică din booster. Nu se cunoaște proporția rarităților din deck-ul preconstruit, dar cu siguranță vor fi cărți folosibile acolo.
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 20-Apr-2011 08:02
sunt comune si necomune din cate stiu, am citit undeva. nu stiu cat de buna era sursa totusi...
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: 15-Oct-2009 12:54