toranaga wrote:Stai putin ca sunt doua lucruri diferite, sau eu asa le vad. When x da damage, if faraon is in graveyard se face x si y. IN momentul in care se da damage, asta e in grave, deci se pun pe stack abilitatea de destroy target creature and put faraon pe deck. Is legale toate in momentul respectiv, toate actiunile. Apoi stiu ca se face maximul posibil din vraja, atata timp cat triggerul a fost legal. Se poate sa ma insel, nu zic nu :)
Iti spun sigur ca te inseli.
Daca nu ar fi acel interviening if clause ar merge.
De ce :
Cand x da dmg se pun toate abilitatile pe stack.
Rezolvam prima, si punem faraonul pe top. Apoi toate celelalte vor removate de pe stack deaorece nu mai este faraonul in grave.
Abilitatile de acest fel verifica acea conditie si la rezolutie.
603.4. A triggered ability may read “When/Whenever/At [trigger event], if [condition], [effect].” When
the trigger event occurs, the ability checks whether the stated condition is true. The ability triggers
only if it is; otherwise it does nothing. If the ability triggers, it checks the stated condition again as it
resolves. If the condition isn’t true at that time, the ability is removed from the stack and does
nothing. Note that this mirrors the check for legal targets. This rule is referred to as the “intervening
‘if’ clause” rule. (The word “if” has only its normal English meaning anywhere else in the text of a
card; this rule only applies to an “if” that immediately follows a trigger condition.)
"Sometimes" judges are right :D[/effect][/condition][/trigger event]