Topic: Our Community in Molde

Information about the community can be posted here.

Re: Our Community in Molde

Ok folkens, jeg har forlatt FB men er mulig å få tak i her. sjekker deckbox så å si hver dag. skal oppdatere tradelist og wantlist mere snart.

Re: Our Community in Molde

Mottatt! Internet hipster as! wink

Re: Our Community in Molde

Heisann, er så å si ny til Magic og har kun prøvd det igjen for første gang på 7-8 år.
Er det mulighet å stikke innom en dag bare for å prøve det ut igjen?

Re: Our Community in Molde

Vi har desverre ingen faste lokasjoner å spille enda pga. at det er få folk som spiller i byen/nærområdet. Men det hender vi samles hos noen eller på biblioteket på "Plassen".
Men bli med i facebookgruppa vår https://www.facebook.com/groups/molde.magic/
Der blir du oppdatert når vi planlegger å samles. Flere jo bedre (uansett ferdigheter)! smile

Re: Our Community in Molde

Jeg er vel en av de "anti-facebook" folkene desverre, hvis ikke hadde jeg vel funnet den tidligere med tanke på hvor lang tid det tok å finne dette forumet tongue
Men jeg har enda ikke kjøpt meg noen kort sånn sett men vurderer det sterkt hvis det blir muligheter for å spille litt i fremtiden.
Har også snakket med noen over Steam som jeg møtte på mens jeg prøvde å finne ut noe om MtG samfunnet i Molde, så det blir flere etterhvert også smile

Re: Our Community in Molde

Det høres bra ut!
Vi får vel oppdatere oss litt og bli meire aktive på forumet her vi da! (du e sikkert ikkje aleine om å ikkje være på FB)
Og om du ikke har noen kort er det ikke et problem, ettersom de fleste har vel mer en nok å låne bort! smile

Re: Our Community in Molde

Høres jo bra ut så langt!
Så får dere bare si ifra hvis dere hadde tenkt på å møtes en dag, så skal jeg vel alltids prøve å komme meg en tur til byen også smile

Re: Our Community in Molde

You can always found information about events on locator.wizards.com...;)

Men yeah I can try to raise events here as well..;)

Re: Our Community in Molde

Såg ingenting om noen events der værtfall, men det kan jo bare være jeg som er elendig å lete..
Satser også på at siden du skriver på engelsk at du forstår norsk siden det er i sammenheng wink

Men hvis dere klarer å si ifra her når dere går sammen hadde jo det vært suverent smile