Topic: Our Community in Molde
Information about the community can be posted here.
You are not logged in. Please login or register.
Information about the community can be posted here.
Ok folkens, jeg har forlatt FB men er mulig å få tak i her. sjekker deckbox så å si hver dag. skal oppdatere tradelist og wantlist mere snart.
Mottatt! Internet hipster as!
Heisann, er så å si ny til Magic og har kun prøvd det igjen for første gang på 7-8 år.
Er det mulighet å stikke innom en dag bare for å prøve det ut igjen?
Vi har desverre ingen faste lokasjoner å spille enda pga. at det er få folk som spiller i byen/nærområdet. Men det hender vi samles hos noen eller på biblioteket på "Plassen".
Men bli med i facebookgruppa vår https://www.facebook.com/groups/molde.magic/
Der blir du oppdatert når vi planlegger å samles. Flere jo bedre (uansett ferdigheter)!
Jeg er vel en av de "anti-facebook" folkene desverre, hvis ikke hadde jeg vel funnet den tidligere med tanke på hvor lang tid det tok å finne dette forumet
Men jeg har enda ikke kjøpt meg noen kort sånn sett men vurderer det sterkt hvis det blir muligheter for å spille litt i fremtiden.
Har også snakket med noen over Steam som jeg møtte på mens jeg prøvde å finne ut noe om MtG samfunnet i Molde, så det blir flere etterhvert også
Det høres bra ut!
Vi får vel oppdatere oss litt og bli meire aktive på forumet her vi da! (du e sikkert ikkje aleine om å ikkje være på FB)
Og om du ikke har noen kort er det ikke et problem, ettersom de fleste har vel mer en nok å låne bort!
Høres jo bra ut så langt!
Så får dere bare si ifra hvis dere hadde tenkt på å møtes en dag, så skal jeg vel alltids prøve å komme meg en tur til byen også
You can always found information about events on locator.wizards.com...;)
Men yeah I can try to raise events here as well..;)
Såg ingenting om noen events der værtfall, men det kan jo bare være jeg som er elendig å lete..
Satser også på at siden du skriver på engelsk at du forstår norsk siden det er i sammenheng
Men hvis dere klarer å si ifra her når dere går sammen hadde jo det vært suverent