Marvel's Spider Man
releases on September 26, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer

Marvel's Spider Man
releases on September 26, 2025!

Preorder now on CardKingdom Preorder now on TcgPlayer
278 total results       First Previous Page 8 of 10 Next Last
You must login or register to post a new reply
Posts [ 211 to 240 of 278 ]
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 16-Sep-2009 11:18
Posts: 238
06-Feb-2012 00:36 (Last edited: 06-Feb-2012 00:43)
211
nightride wrote:Undying Evil pe o creatura flip-uita (DFC) o intoarce pe battlefield flipped sau normal?

Nici o abilitate sau spell nu poate sa puna pe battlefield un DFC cu fata a-2a (fara casting cost) pe masa. O carte DFC vine pe battlefield cu fata normala, si se va intoarce atunci cand o abilitate de genul transform o intoarce (transformul propriu sau moonmist). (before DKA)

Mai nou s-a editat o carte(s-au mai multe) care pune(pun) pe battlefield DFC transformat (Loyal Cathar). Astfel de abilitati explica exact in textul lor cand acest lucru se intampla. In rest intra normal.

Astfel O-ring, green suns zenith, undying, sunt titan (abilitatea)..etc....vor aduce in play cartea cu fata normala.

O carte DFC, in orice zona in afara de battlefield are doar caracteristicile fetei "front". Pe battlefield o carte DFC trasformata are doar caracteristicile fetei "back".

Undying evil pe pe Loyal Cathar, daca acesta moare, 2 abilitati vor incerca sa aduca acea carte inapoi. Jucatorul activ alege cum se pun acestea pe stack (ele exista in acelasi timp pe carte si fac trigger cand aceasta moare). Deoarece abilitatea nativa creeaza un delayed effect, creatura se intoarce cu fata normala in sus, si cu un contor (abilitatea de undying), iar abilitatea de transform va fi contrata deoarece la EOT cartea nu mai e in graveyard ca sa paote fi returnata.
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
09-Feb-2012 14:55 (Last edited: 09-Feb-2012 14:56)
212
Another question:

Havengul Lich

Deci scrie acolo, ca pentru 1 mana pot sa castez o creatura dintr-un graveyard. Nu scrie nici la FAQ nic pe carte ca trebuie sa castez in tura mea in main phase. Atunci pot sa castez ca si cum ar avea flash? De ce intreb: este Garruk's Horde. Acolo scrie specific (si pe carte, si in FAQ) ca trebuie sa platesti mana costul si poti sa castezi oricand ai putea casta o creatura (deci in mod normal in main phase). Cum e treaba?
Trade score 3 (100%)
Members
Registered: 13-Jul-2009 08:56
Posts: 237
Eu vad treaba in felul urmator. Vei putea casta creaturile doar pe tura ta ca in mod normal, eventual pe tura oponentului daca are creatura "flash". La Garruk's Horde este mentionat acest lucru in parenteza pentru ca este o carte dintr-un core set, care in ciuda faptului ca are carti noi e destinat incepatorilor - cu asta in minte cam la toate mecanicile scrie in parenteza cand si cum sa le joci. Havengful Lich e dintr-un block, care nu are acest scop educativ, de aceea ma gandesc ca nu apare nici o explicatie.
Trade score 12 (100%)
Community Admins
Registered: 13-Jul-2009 18:18
Posts: 1849
Eu cred ca merge si pe tura adversarului exact asa cum merge si pe tura ta (ma refer aici la abilitatea Lich-ului).
Trade score 13 (100%)
Members
Registered: 15-Oct-2009 12:54
Posts: 588
singerete wrote:Eu cred ca merge si pe tura adversarului exact asa cum merge si pe tura ta (ma refer aici la abilitatea Lich-ului).

Abilitatea lui merge, dar nu o sa poti sa castezi creatura din graveyard, decat daca are flash. Avand in vedere ca foloseste cuvantul "cast", se iau in considerare toate restrictiile care se aplica atunci cand castezi o vraja in mod normal.

Ca si o analogie, flashback nu-ti permite sa joci vraja din graveyard decat daca il poti juca in mod normal. Daca joci in tura adversarului un Snapcaster Mage si dai flashback la un sorcery din graveyard-ul tau, nu o sa-l poti juca.
Trade score 12 (100%)
Community Admins
Registered: 13-Jul-2009 18:18
Posts: 1849
Da, intradevar ai dreptate. Se aplica aceeasi regula ca la flashback. ;)
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 16-Sep-2009 11:18
Posts: 238
singerete wrote:Eu cred ca merge si pe tura adversarului exact asa cum merge si pe tura ta (ma refer aici la abilitatea Lich-ului).

nu merge.


Abilitatea lichului poate fi activata oricand, insa creatura trebuie castata cand ai prioritate fara a fi ignorate timing restrictions.

Asta deoarece nu este parte din abilitate (nu e ca la knowledge pool sau alte carti la care castarea cartii respective face parte din rezolvarea vrajii). Abilitatea iti da voie sa castezi o creatura din alta zona decat este normal (mana), precum garruk's horde.
Trade score 27 (100%)
Members
Registered: 14-Dec-2009 21:09
Posts: 1075
O întrebare interesantă mi-a fost pusă ieri și mi-am dat seama că, de fapt, nu știu cum stă treaba exact.

Scenariul: Am 3 mana deschisă, 2 Gravecrawler în graveyard și joc un Diregraf Ghoul. Acesta din urmă intră pe masă.

Întrebarea: Adversarul poate da un removal pe Diregraf Ghoul în timp util astfel ca eu să nu-mi pot scoate Gravecrawlerii din graveyard sau nu?
Trade score 4 (100%)
Administrators
Registered: 29-May-2009 09:33
Posts: 407
Eu zic ca nu are cand, decat daca joci tu gresit :P

Tu ai prioritate.
Pui Diregraf Ghoul pe stack.
Pasezi prioritatea.
Adversarul nu face nimic.
Paseaza prioritatea.
Se rezolva Diregraf.
Tu ai prioritate - Pui pe stack un gravecrawler din cimitir. Pasezi prioritatea.
Adversarul da un celestial purge pe diregraf. Paseaza prioritatea, tu la fel, se rezolva purge.
Apoi pasati iar priritatea :), se rezolva gravecrawler.
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 15-Sep-2011 07:21
Posts: 254
intrebare am geralf's messenger pe masa 4/3 ca a murit odata

adversarul joaca -6 pe sorin ... cum se intoarce messengeru 4/3 sau 3/2 cu undying?

thanks
Trade score 4 (100%)
Administrators
Registered: 29-May-2009 09:33
Posts: 407
-6 pe sorin = Destroy up to three target creatures and/or other planeswalkers. Return each card put into a graveyard this way onto the battlefield under your control.

Eu zic ca se intoarce ca geralf's messenger de 3/2, fara nici un counter pe el, sub controlul adversarului.
Trade score 25 (100%)
Members
Registered: 17-Oct-2010 13:31
Posts: 511
18-Feb-2012 12:27 (Last edited: 18-Feb-2012 12:28)
222
Pft, eu zic ca nu se intoarce de la Sorin, ci se intoarce singur. Nu de alta dar messengerul se intoarce pe teren imediat ce a murit(deci cu +1/+1 si pe terenul cui apartine de la inceput), nu sta el in graveyard dupa Sorin.
Trade score 4 (100%)
Administrators
Registered: 29-May-2009 09:33
Posts: 407
Zgarbas wrote:Pft, eu zic ca nu se intoarce de la Sorin, ci se intoarce singur. Nu de alta dar messengerul se intoarce pe teren imediat ce a murit(deci cu +1/+1 si pe terenul cui apartine de la inceput), nu sta el in graveyard dupa Sorin.

situatia descrisa include un messenger care are deja un +1/+1 counter pe el, deci triggerul de undying nici nu se activeaza.
dar, chiar si in situatia de care zici tu, cand messengerul nu ar avea countere pe el, si ar fi ucis de sorin prin ultimatum, abilitatea lui sorin se rezolva neintrerupta.

1/22/2011 If a creature with undying is destroyed by Sorin, Lord of Innistrad's third ability, the undying ability will trigger, but the creature will already have been returned to the battlefield by Sorin. The undying ability won't do anything when it resolves. (http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=249985)

LE: dar daca dupa ce a fost "furat" de sorin, messengerul moare din nou (saracul) si nu are countere pe el, o sa se intoarca la owner pe battlefield :)
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 16-Sep-2009 11:18
Posts: 238
mihai wrote:
Zgarbas wrote:Pft, eu zic ca nu se intoarce de la Sorin, ci se intoarce singur. Nu de alta dar messengerul se intoarce pe teren imediat ce a murit(deci cu +1/+1 si pe terenul cui apartine de la inceput), nu sta el in graveyard dupa Sorin.

situatia descrisa include un messenger care are deja un +1/+1 counter pe el, deci triggerul de undying nici nu se activeaza.
dar, chiar si in situatia de care zici tu, cand messengerul nu ar avea countere pe el, si ar fi ucis de sorin prin ultimatum, abilitatea lui sorin se rezolva neintrerupta.

1/22/2011 If a creature with undying is destroyed by Sorin, Lord of Innistrad's third ability, the undying ability will trigger, but the creature will already have been returned to the battlefield by Sorin. The undying ability won't do anything when it resolves. (http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=249985)

LE: dar daca dupa ce a fost "furat" de sorin, messengerul moare din nou (saracul) si nu are countere pe el, o sa se intoarca la owner pe battlefield :)

corect.

cat timp se rezolva o abilitate (de ex sorin) nici o alta abilitate nu merge pe stack (asteapta sa se rezolva ce in cauza). Apoi dupa ce aceea s-a rezolvat, alte abilitati pot merge pe stack. Astfel cand undying intra...nu mai are ce returna (dc este cazul, si anume mesengeru nu are contor).
Trade score 0 (100%)
Community Admins
Registered: 11-Jun-2010 15:37
Posts: 430
..intrebare legata de Faith's Shield si carti cu flashback, de ex Ray of Revelation sau Ancient Grudge: eu controlez artefactul sau enchantmentul preferat pe care oponentul meu incearca (indiferent cand) sa il distruga cu una din cartile cu flashback amintite iar in raspuns folosesc Faith's Shield pentru a incerca sa protejez obiectul pretios. cartea cu flashback este deja in cimitir pentru ca oponentul meu sa o foloseasca din nou in raspuns la Faith's Shield de pe stack ?
Trade score 3 (100%)
Members
Registered: 19-Mar-2011 16:20
Posts: 68
m0nstersnatch wrote:..intrebare legata de Faith's Shield si carti cu flashback, de ex Ray of Revelation sau Ancient Grudge: eu controlez artefactul sau enchantmentul preferat pe care oponentul meu incearca (indiferent cand) sa il distruga cu una din cartile cu flashback amintite iar in raspuns folosesc Faith's Shield pentru a incerca sa protejez obiectul pretios. cartea cu flashback este deja in cimitir pentru ca oponentul meu sa o foloseasca din nou in raspuns la Faith's Shield de pe stack ?

daca oponetul are deja una in cimitir atuncea da, altfel nu pentru ca cartea lui nu este in cimitir ci pe stack.
Trade score 17 (100%)
Members
Registered: 19-May-2010 12:57
Posts: 681
Intra la oponent un Vorapede pe masa. Eu il copiez cu un Phantasmal Image. El in tura lui ataca, eu blochez cu Phantasmal Image. Amandoi mor, dar amandoi au Undying, cum se rezolva?
Amandoi intra in graveyard si la mine ce primeste undying, Phantasmal Image sau Vorapede? La mine cine se intoarce pe battlefield?
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
22-Feb-2012 06:37 (Last edited: 22-Feb-2012 06:38)
228
lvalics wrote:Intra la oponent un Vorapede pe masa. Eu il copiez cu un Phantasmal Image. El in tura lui ataca, eu blochez cu Phantasmal Image. Amandoi mor, dar amandoi au Undying, cum se rezolva?
Amandoi intra in graveyard si la mine ce primeste undying, Phantasmal Image sau Vorapede? La mine cine se intoarce pe battlefield?

Phantasmal Image fiind o copie, are si abilitatea de Undying. Cand se intoarce pe battlefield insa, este un Phantasmal "fresh", deci poate sa copieze o alta creatura, sau daca nu are ce copia, intra pe battlefield ca un illusion 0/0, dar counterul pe care primeste de la undying il va tine in viata. Dar sa vedem ce zice Scorpse :)
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 15-Sep-2011 07:21
Posts: 254
22-Feb-2012 07:29 (Last edited: 22-Feb-2012 07:30)
229
q.

joc Wurmcoil Engine adversarul da Mana Leak si eu in raspuns dau Autumn's Veil

Wurmcoil intra nu? m.am certat cu unu aseara pe cockatrice pe treaba asta

q2. nu am mai patit asta dar sunt curios

joc Wurmcoil Engine adversarul da Doom Blade si eu in raspuns dau Autumn's Veil

asa se poate? sau nu
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
22-Feb-2012 07:46 (Last edited: 22-Feb-2012 07:48)
230
dunkelgraf wrote:q.

joc Wurmcoil Engine adversarul da Mana Leak si eu in raspuns dau Autumn's Veil

Wurmcoil intra nu? m.am certat cu unu aseara pe cockatrice pe treaba asta

q2. nu am mai patit asta dar sunt curios

joc Wurmcoil Engine adversarul da Doom Blade si eu in raspuns dau Autumn's Veil

asa se poate? sau nu

Da, ambele se pot, si dupa ce se rezolva Autumn's Veil, In primul caz Leak-ul se rezolva, dar Wurmcoil-ul nu se contreaza, iar Doom blade-ul se contreaza, pentru ca pierde targetul. Diferenta: Autumn's Veil zice ca spellurile tale (nicely phrased, I know) nu se pot contra, nu ca nu se pot targeta, iar creaturile tale nu se pot targeta => Leak-ul se rezolva facand nimic, Doom-ul se contreaza.
Trade score 2 (100%)
Members
Registered: 16-Sep-2009 11:18
Posts: 238
fistyke wrote:
lvalics wrote:Intra la oponent un Vorapede pe masa. Eu il copiez cu un Phantasmal Image. El in tura lui ataca, eu blochez cu Phantasmal Image. Amandoi mor, dar amandoi au Undying, cum se rezolva?
Amandoi intra in graveyard si la mine ce primeste undying, Phantasmal Image sau Vorapede? La mine cine se intoarce pe battlefield?

Phantasmal Image fiind o copie, are si abilitatea de Undying. Cand se intoarce pe battlefield insa, este un Phantasmal "fresh", deci poate sa copieze o alta creatura, sau daca nu are ce copia, intra pe battlefield ca un illusion 0/0, dar counterul pe care primeste de la undying il va tine in viata. Dar sa vedem ce zice Scorpse :)

Deci....
Phantasmal care copiaza ceva cu undying se va intoarce pe battlefield datorita abilitatii.
Acum vor exista 2 modificatoare de cum intra cartea in play:
1. contorul de +1/+1 din undying
2. si abilitatea de copiere a imaginii.

Astfel phantasmalu va intra pe battle field ca o copie de orice creatura deja existenta. plus un contor de +1/+1.


In cazul tau, daca tu ai blocat, nu esti jucatorul activ, si abilitatile de undying se pun in ordine pe stack : ,mai intai jucatoru activ (atackerul) apoi tu. Se rezolva abilitatea ta, Phantasmalu se intoarce.... Daca nu mai sunt creaturi pe battlefield , phantasmalu se intoarce ca o iluzie 1/1.
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 13-Apr-2012 18:00
Posts: 1
Am o mica nelamurire:
daca pe un Goblin Fireslinger se pune un Lightning Prowess, goblinul va da 2 dmg?
Trade score 0 (100%)
Community Admins
Registered: 11-Jun-2010 15:37
Posts: 430
Cloudman wrote:Am o mica nelamurire:
daca pe un Goblin Fireslinger se pune un Lightning Prowess, goblinul va da 2 dmg?
never! goblinul are doua abilitati diferite iar costul fiecareia este sa il tapezi. nu poti tapa 1 data pt doua efecte diferite.
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 20-Apr-2011 08:02
Posts: 525
tocmai ma gandeam la chestia asta, si nu stiu daca merge sau nu. sa zicem ca ai un Talrand, Sky Summoner pe masa. atat. daca ai casta Cackling Counterpart esti obligat sa dai target inainte sa se rezolve? ca ma gandeam daca merge chestia asta: castez Cackling Counterpart, Talrand, Sky Summoner imi pune un Drake pentru ca am castat o instanta, pe care il copiez cu Cackling Counterpart-ul. am i making sense here? does this work while Cackling Counterpart is on the stack and stuff?
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
10-Oct-2012 08:42 (Last edited: 10-Oct-2012 08:48)
235
nightride wrote:tocmai ma gandeam la chestia asta, si nu stiu daca merge sau nu. sa zicem ca ai un Talrand, Sky Summoner pe masa. atat. daca ai casta Cackling Counterpart esti obligat sa dai target inainte sa se rezolve? ca ma gandeam daca merge chestia asta: castez Cackling Counterpart, Talrand, Sky Summoner imi pune un Drake pentru ca am castat o instanta, pe care il copiez cu Cackling Counterpart-ul. am i making sense here? does this work while Cackling Counterpart is on the stack and stuff?

Nu. target-ul unui spell sau a unei abilitati se alege cand spell-ul sau abilitatea se duce pe stack, deci cand castezi Cackling Counterpart, trebuie sa alegi tinta. Practic stackul va arata asa, top to bottom:

tarland's drake ability, Cackling Counterpart targeting something :)

Daca faci scenariul de mai sus (sa zicem numai talrand e pe masa), vei ramane cu un Drake, Counterpart-ul punand o copie la talrand, si amandoi se duc in grave (evident tokenul se distruge)
Trade score 117 (100%)
Community Admins
Registered: 28-Aug-2012 13:29
Posts: 347
Scorpse wrote:
fistyke wrote:
lvalics wrote:Intra la oponent un Vorapede pe masa. Eu il copiez cu un Phantasmal Image. El in tura lui ataca, eu blochez cu Phantasmal Image. Amandoi mor, dar amandoi au Undying, cum se rezolva?
Amandoi intra in graveyard si la mine ce primeste undying, Phantasmal Image sau Vorapede? La mine cine se intoarce pe battlefield?

Phantasmal Image fiind o copie, are si abilitatea de Undying. Cand se intoarce pe battlefield insa, este un Phantasmal "fresh", deci poate sa copieze o alta creatura, sau daca nu are ce copia, intra pe battlefield ca un illusion 0/0, dar counterul pe care primeste de la undying il va tine in viata. Dar sa vedem ce zice Scorpse :)

Deci....
Phantasmal care copiaza ceva cu undying se va intoarce pe battlefield datorita abilitatii.
Acum vor exista 2 modificatoare de cum intra cartea in play:
1. contorul de +1/+1 din undying
2. si abilitatea de copiere a imaginii.

Astfel phantasmalu va intra pe battle field ca o copie de orice creatura deja existenta. plus un contor de +1/+1.


In cazul tau, daca tu ai blocat, nu esti jucatorul activ, si abilitatile de undying se pun in ordine pe stack : ,mai intai jucatoru activ (atackerul) apoi tu. Se rezolva abilitatea ta, Phantasmalu se intoarce.... Daca nu mai sunt creaturi pe battlefield , phantasmalu se intoarce ca o iluzie 1/1.


Aici nu ar muri amandoua de doua ori, dat fiind ca sunt legendare?
Trade score 36 (100%)
Members
Registered: 20-May-2010 19:24
Posts: 547
TehAuthor wrote:
Scorpse wrote:
fistyke wrote:
Phantasmal Image fiind o copie, are si abilitatea de Undying. Cand se intoarce pe battlefield insa, este un Phantasmal "fresh", deci poate sa copieze o alta creatura, sau daca nu are ce copia, intra pe battlefield ca un illusion 0/0, dar counterul pe care primeste de la undying il va tine in viata. Dar sa vedem ce zice Scorpse :)

Deci....
Phantasmal care copiaza ceva cu undying se va intoarce pe battlefield datorita abilitatii.
Acum vor exista 2 modificatoare de cum intra cartea in play:
1. contorul de +1/+1 din undying
2. si abilitatea de copiere a imaginii.

Astfel phantasmalu va intra pe battle field ca o copie de orice creatura deja existenta. plus un contor de +1/+1.


In cazul tau, daca tu ai blocat, nu esti jucatorul activ, si abilitatile de undying se pun in ordine pe stack : ,mai intai jucatoru activ (atackerul) apoi tu. Se rezolva abilitatea ta, Phantasmalu se intoarce.... Daca nu mai sunt creaturi pe battlefield , phantasmalu se intoarce ca o iluzie 1/1.


Aici nu ar muri amandoua de doua ori, dat fiind ca sunt legendare?

Sunt mitice, nu legendare, doar cartile care au supertype-ul Legendary sunt legendare (scrie pe carte legendary)
Trade score 0 (100%)
Members
Registered: 14-Sep-2012 11:20
Posts: 41
TehAuthor wrote:
Scorpse wrote:
fistyke wrote:
Phantasmal Image fiind o copie, are si abilitatea de Undying. Cand se intoarce pe battlefield insa, este un Phantasmal "fresh", deci poate sa copieze o alta creatura, sau daca nu are ce copia, intra pe battlefield ca un illusion 0/0, dar counterul pe care primeste de la undying il va tine in viata. Dar sa vedem ce zice Scorpse :)

Deci....
Phantasmal care copiaza ceva cu undying se va intoarce pe battlefield datorita abilitatii.
Acum vor exista 2 modificatoare de cum intra cartea in play:
1. contorul de +1/+1 din undying
2. si abilitatea de copiere a imaginii.

Astfel phantasmalu va intra pe battle field ca o copie de orice creatura deja existenta. plus un contor de +1/+1.


In cazul tau, daca tu ai blocat, nu esti jucatorul activ, si abilitatile de undying se pun in ordine pe stack : ,mai intai jucatoru activ (atackerul) apoi tu. Se rezolva abilitatea ta, Phantasmalu se intoarce.... Daca nu mai sunt creaturi pe battlefield , phantasmalu se intoarce ca o iluzie 1/1.


Aici nu ar muri amandoua de doua ori, dat fiind ca sunt legendare?


Vorapede nu este legendara. regula respectiva cu legendarele se aplica doar cartilor unde este specificat "Legendary" in numele creaturii
Trade score 117 (100%)
Community Admins
Registered: 28-Aug-2012 13:29
Posts: 347
adriann wrote:
TehAuthor wrote:
Scorpse wrote:
Deci....
Phantasmal care copiaza ceva cu undying se va intoarce pe battlefield datorita abilitatii.
Acum vor exista 2 modificatoare de cum intra cartea in play:
1. contorul de +1/+1 din undying
2. si abilitatea de copiere a imaginii.

Astfel phantasmalu va intra pe battle field ca o copie de orice creatura deja existenta. plus un contor de +1/+1.


In cazul tau, daca tu ai blocat, nu esti jucatorul activ, si abilitatile de undying se pun in ordine pe stack : ,mai intai jucatoru activ (atackerul) apoi tu. Se rezolva abilitatea ta, Phantasmalu se intoarce.... Daca nu mai sunt creaturi pe battlefield , phantasmalu se intoarce ca o iluzie 1/1.


Aici nu ar muri amandoua de doua ori, dat fiind ca sunt legendare?


Vorapede nu este legendara. regula respectiva cu legendarele se aplica doar cartilor unde este specificat "Legendary" in numele creaturii

I is moron, confund legendara cu mitica, oh well
Trade score 117 (100%)
Community Admins
Registered: 28-Aug-2012 13:29
Posts: 347
Daca ai un Corpsejack Menace in battlefield si dai un Giant Growth tinta primeste 6/6 untill the end of turn?

Daca da ar fi insane un Giant Growth + Chorus of Might turn 5 cu 3 creaturi pe masa :D
Posts [ 211 to 240 of 278 ]
278 total results       First Previous Page 8 of 10 Next Last
You must login or register to post a new reply